TGB BLADE 1000i LTX MAX EPS 4X4 Limited T3
TGB Blade 1000i LTX EPS 4×4 ir kvadracikls kas spēs apmierināt jūsu ikdienas vajadzības. Šis kvadracikls ir radīts, ne tikai izklaidei, bet arī smagam lauku darbam.
Первоначальная цена составляла €11,690.00.€10,890.00Текущая цена: €10,890.00.
Описание
TGB BLADE 1000i LTX MAX EPS 4X4 LIMITED T3
TGB Blade 1000 EPS apvieno jaunākās tehnoloģijas un daudzu gadu pieredzi TGB zīmolā. Papildus lielākajam un jaudīgākajam TGB motoram, tas ir aprīkots ar trīs režīmu elektrisko stūres pastiprinātāju. TGB piedāvā arī unikālu 4×4 piedziņas sistēmu ar diviem bloķējamiem diferenciāļiem. Pateicoties tam, Blade 1000 ir ļoti viegli vadāms, un tas kopā ar visu riteņu neatkarīgo balstiekārtu jūs pārsteigs ar ārkārtīgi patīkamu vadāmību, vienmērīgu braukšanu un lielu caurbraukt spēju sarežģītā reljefā.
Pagarinātā šasija nodrošina drošību pauguros un stabilitāti, braucot ātri, vienlaikus saglabājot izcilu vadību salīdzinājumā ar modeļiem ar īso bāzi. Lielais četrtaktu divu cilindru dzinējs ar V-veida cilindriem nodrošina visurgājēja dinamiku un milzīgu pāātrinājumu ar labu saķeri. Papildus stūres pastiprinātājam plašajā aprīkojumā ietilpst jaudīga elektriskā vinča, pievilcīgi alumīnija diski, vilkšanas aprīkojums, augsto tehnoloģiju LED apgaismojums un augstas kvalitātes EVO eļļas-gāzes amortizatori ar pakāpeniskām-progresīvajām spirālveida atsperēm.
Standarta aprīkojums:
- Liels ērts sēdeklis braukšanai ar pasažieri ar ērtiem kāju paliktņiem, muguras atzveltni
- Priekšējās transmisijas automātiskais diferenciālis ar elektriski pārslēdzamu bloķētāju
- Aizmugurējās transmisijas automātiskais diferenciālis ar elektriski pārslēdzamu bloķētāju
- Elektrisks 2WD vai 4WD pilnās piedziņas pārslēgs ērti novietots pie stūres
- EPS (electronic power steering) Elektriskais stūres pastiprinātājs, regulējams trīs režīmos
- Kardānu pievads uz priekšējās un aizmugurējās ass transmisiju
- Efektīgas disku bremzes uz katru priekšējo un aizmugurējiem riteņiem
- Automātiska C.V.T ķīļsiksnas variatora transmisija ar pazemināto pārnesumu un reversu
- 4 riteņu neatkarīgās piekares, gāzes/eļļas amortizatori
- Stiprības regulēšana aizmugurējo un priekšējo amortizatoru atsperēm
- Multi funkcionāls LCD displejs ar zilu apgaismojumu
- 2 12V kontaktligzdas dažādu elektrisko ierīču uzlādēšanai un izmantošanai darbībā
- Dzinēja un rāmja, piedziņas sistēmas pusasu granātu putekļu sargu aizsargi
- 2 ērti pieejami ietilpīgi mantu glabāšanas nodalījumi priekšējos dubļusargos
- Elektriskais starteris
- Izturīga tērauda aizmugurējais un priekšējais bagāžas piestiprināšanas paliktnis ar dekoratīvu plastmasas pārliktni
- Izturīgs priekšējais tērauda aizsargstienis
- Vieglmetāla riteņu diski R14 ar rupja bez ceļu protektora riepām MAXXIS BIGHORN
- Piekabes āķis, viegli noņemams
- Elektriskā vinča TGB ar pārslēga vadību pie stūres, celtspēja 1300kg
- Priekšējās lampas ar lēcām un LED lampas dienas braukšanas apgaismojumam
- Aizmugurējās un pagriezienu lampas ar LED apgaismojumu
- Slēdzams bākas vāciņš
- Anti-scratch spārnu pagarinājumi
Kopumā par izdevīgu cenu Jūs iegūstat labi aprīkotu un jaudīgu transportlīdzekli, kas savā kvalitātē, aprīkojumā, funkcionalitātē un vadāmībā meklē sev līdzīgos.
Детали
Ražotājs | TGB |
---|---|
Motora tips | 4 taktu, divu cillindru, SOHC 8 vārstu EFI SIEMENS |
Apjoms | 997 .1ccm, diametrs x gājiens: 92 x 75 mm |
Barošanas sistēma | 50 mm Droseļvārsta korpuss/programmēta degvielas iesmidzināšana |
Max. jauda | 62W vai 84.32 Zs pie 7000rpm |
Griezes moments | 89,9 Nm / 5500 rpm |
Kompresijas pakāpe | 10.2: 1 |
Aizdedze | ECU SIEMENS |
Dzesēšana | Šķidruma, eļļas, elektriskais ventilators |
Piedziņa | 2×4 / 4×4 elektriski pārslēdzama |
Transmissija | Automātiskā CVT – variatora sistēma ar reversu L / H / N / R / P un dzinēja automātiskā bremze |
Elektriskais differenciālis | Jā, automātisks |
Piedziņas pārvade | Kardānu piedziņa uz priekšējo un aizmugurējo transmisiju |
Piekare priekšējam ritenim | Neatkarīga dubultās A-arm sviras |
Piekare aizmugurējam ritenim | Neatkarīga dubultās A-arm sviras ar transverse stabilizatoru |
Amortizācija priekšējā | EVO hidrauliskie gāzes-eļļas amortizatori, regulējams atsperes spriegojums |
Amortizācija aizmugurējā | EVO hidrauliskie gāzes-eļļas amortizatori, regulējams atsperes spriegojums |
Amortizācijas gājiens priekšā | 254 mm |
Amortizācijas gājiens aizmugurē | 254 mm |
Bremzes priekšējās | 2x hidrauliskās diska ar metāla armētām aviācijas šļūtenēm |
Bremzes aizmugurējās | 2x hidrauliskās diska ar metāla armētām aviācijas šļūtenēm |
Riepa priekšā | AT 26 x 9-14 MAXXIS BIGHORN |
Riepa aizmugurē | AT 26 x 11-14 MAXXIS BIGHORN |
Kopējais garums | 2365 mm |
Kopējais platums | 1200 mm |
Kopējais augstums | 1640 mm |
Riteņu bāze | 1445 mm |
Klīrenss | 300 mm |
Sausais svars | 558 kg |
Bākas tilpums | 23 litri |
Spidometrs / Tahometrs | LCD digitālais instrumentu panelis ar odometrs, spidometrs, tripometrs, apgriezieni minūtē, pārnesumkārbas stāvoklis, degvielas mērītājs, augstas temperatūras indikators, zema akumulatora jauda |
Sertifikācija | T3, oficiālā traktora reģistrācija!!! traktorista kategorijas vadītāja apliecība |